yourbeatch

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

elin♥

Av Nikita Lange - 14 augusti 2011 21:24

hej nu så sitter jag här med den bästa elin egersand♥

vi var nyss med felicia och philip det var kul fast vi typ int gjorde något men men♥ idag så har jag varit hemma hos pappa och var där typ i en timme men sen så började pappa och mamma bråka och då åkte jag hem till mamma igen för orkade inte vara där när pappa var sur....!

idag så åt vi pizza som vi inte har ätit på jätte länge.

felicia ska kanske sova här men vi är inte säkra än..

jag fick ett presentkort på gina av elin 

ja men det var det som jag ville säga♥



///yourbeatch♥ 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nikita Lange - 16 augusti 2011 06:45

hej jag gjorde inget inlägg igär för att jag orkade inte så jag gör ett nu istället bara för att jag har jätte tråkigt klockan är 06:48 hahah kunde inte sova   ja men idag så ska jag till tuna med Amanda♥ vi ska typ kolla lite och kanske köp...

Av Nikita Lange - 14 augusti 2011 21:24

hej nu så sitter jag här med den bästa elin egersand♥ vi var nyss med felicia och philip det var kul fast vi typ int gjorde något men men♥ idag så har jag varit hemma hos pappa och var där typ i en timme men sen så började pappa och m...

Av Nikita Lange - 14 augusti 2011 02:50

ååå.... kan man ha tråkigare???   har int haft något att göra på hela dagen har legat i sängen och kollat på film. och det var inte ens några bra filmer heller   ja men nu så ligger jag här i sängen och bloggar♥   ja och min bror v...

Av Nikita Lange - 13 augusti 2011 21:45

hej idag så har jag inte gjort något roligt som vanligt då....! jag har legat i sängen och kollat på tv hela dagen♥ ja och nu så sitter jag och kollar wild child och ska kolla på den senaste sagan om ringen kul    jag ska få min korset...

Presentation


Hej alla och välkommen till min blogg♥
jag heter Nikita Lange och är 13 år och mina intressen är fotboll, rida och gymnastik♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards